pEace~~!!

~SeSuKaati akU nk tuLih Ape poN~~~ mAnA yg bAik blh jd iKutan...maNa yg tAk eLoK jaDikaN SemPadaN~~ ;)
*Beberapa koLeksi resepi di dlm bLog ini adalah berdasarkan peNgalaman sendiri&utk rujukan sendiri di masa hadapan dan blh dirujuk pd saper2 yg sudi..tp awas! sekiranya hasillnya tdk memuaskan..itu adalah tanggungjwb anda yeeee~~*


Sunday, August 22, 2010

LuV u~~~

huhu tetiba takde idea....
kenapa ye?
yg pasti hari ini diri berasa sgt happy =)
sbnrnye kalo org lain tgk ape yg aku happy kan tu....takde maknanye bg mrk..
terasa pelik...kenapa aku selalu pk org itu?
sejak mlm td..ingatan tu semakin membara...kenapa ye?
ape yg aku rasa skrg...
aku selalu memikirkan dia~~
dan ape yg bermakna bg aku...adalah lps baca blsan warkah darinya..
w/pun hanya beberapa potong ayat....
tp bg aku sgt2 bermakna!
yg ku baca berulang2 kali...
pelik sungguh aku ni~~
dari sehari ke sehari...ingatan ku terhadapnya tidak pernah berubah...
sentiasa teringatkan dia...
tak mampu nak lupakan dia..
w/pun panahan arjuna yg lain sentiasa menggoda ku setiap hari...
tp aku tetap setia buatnya...
hati ini tetap dgn dirinya...
tp kekdg aku sedih gak...
adakah dia sedar....atau pura2 buat tak tahu...
ataupun sekadar hanya menganggap aku sbg insan biasa yg memenuhi koleksi kwn2nya?
tidakkah dia sedar yg aku selalu menghampirinya....
tidakkah tuhan menggetarkan hatinya...yg bahawa aku sentiasa menyeru namanya di dalam doa ku?
kenapa aku sentiasa bersabar...w/pun kdg2 sikapnya membuatkan aku terasa?
tp aku masih blh bersabar....dan terus bersabar...
pelik..kenapa aku blh bersabar dan bertahan dgn org yg camni?
aku sedar kdg2 kata2 dia tiada berlapik....terasa gak hati bile mendgr...kekdg sampai menitis air mata (tp bkn dpn dia)
tp sbnrnya aku lebih suka camtu...pertama kali dlm hidop...jumpe seseorg yg suka menasihati ku..dan walau camne laser pun mulut dia...aku terima dgn senyuman :)
aku harap dia blh jd 'cermin' buat diriku utk menempuhi kehidupan ini...
tegurlah aku, pimpinlah aku...aku sedia menerimanya~~
Ya Allah kau berilah petunjuk pada ku...
tidak sesekali cinta ku terkurang buat Mu..ya Allah~~
tp izinkanlah aku menyayangi hambamu yg sorang ni...
semoga kehadiran dia..menjadi pelengkap buat ku utk menuju ke jalan Mu ya Allah...
aku ikhlas menyayangi dia~~ aku terima dirinya seadanya...
aku redha dgn segala kelemahan dan kekurangan dirinya....
krn ku tahu aku juga bkn insan yg sempurna!

No comments:

Post a Comment